AmeezingPraise-viering

AmeezingPraise-viering door Jongerenkoor ‘Faith’ op zaterdag 19 oktober 19.30 uur

De volgende AmeezingPraise-viering in de Petruskerk in Roelofarendsveen wordt verzorgd door het eigen – 35-koppige - jongerenkoor ‘Faith’ . Onder leiding van Barbara van Velzen en Denis Swiers hebben de zangers en zangeressen met hun begeleidingsband er wekenlang intensief en met veel plezier voor geoefend.

De groep voelt zich dankbaar dat ze God muzikaal mogen prijzen. ,,In samenwerking met onze band brengen we up-tempo liederen. De kerkgangers kunnen meezingen, klappen en bewegen zo veel als ze willen. Voor ons is het mooi om de verbondenheid binnen ons koor uit te dragen in deze feestelijke AmeezingPraise-viering’’ vertelt een van de zangeressen enthousiast.

Iedereen is van harte welkom! Na afloop is er een afterparty waar je – onder het genot van een hapje en een drankje - kunt napraten met andere gospel- en praise-liefhebbers.

Vooraf kunnen intenties schriftelijk worden ingediend. Aan de hand hiervan zal voorganger Diaken André van Aarle de gebeden en preek actueel, afwisselend en vooral inspirerend maken.

De medewerkers verwachten jong en oud te treffen in de Petruskerk in Roelofarendsveen op zaterdagavond 19 oktober 2024 om 19.30 uur. Ze beloven een mooie, bezielende avond.

Tieneravond

Zie nieuwsbericht hieronder
Tieneravond

VakantieBijbelClub

Beste gemeente! Hallo jongere!

In de herfstvakantie op maandag 28 oktober en dinsdag 29 oktober zal de VakantieBijbelClub in Ter Aar weer plaatsvinden voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd tot en met 12 jaar.
De kinderen zijn op beide ochtenden welkom van 9:45 uur tot 12:30 uur in IKC De Vaart, Beverlanderhof 28 in Ter Aar. Er wordt een Bijbelverhaal verteld, geknutseld, spelletjes gedaan en nog veel meer! Het thema dit jaar is: "Te gék!".
Op maandagavond 28 oktober zijn alle tieners van 12 tot en met 16 jaar welkom van 19:00 uur tot 21:30 uur. Dit jaar wordt het spel "Hunted" gedaan en sluiten we af met het kijken van een film!

Kom jij ook??

En neem je je vrienden/vriendinnen, broer/zus, nichtjes/neefjes mee?
Opgeven kan alvast via de mail: Vbclub.teraar@gmail.com
Op zondag 3 november is er ook een speciale afsluitdienst voor iedereen die bij de VakantieBijbelClub is geweest. Deze dienst begint om 15.30uur in de Hervormde Kerk (Aardamseweg 3, Ter Aar). We hopen je te zien!
Lijkt het jou/ u leuk om te komen helpen als vrijwilliger? Stuur even een berichtje, je bent van harte welkom!

Groetjes, het team van de Vakantie Bijbel Club
Angelique, Arlette, Annemarie, Coriena, Ingrid, Anita, Judith en Lucinda (06-16133400)

Ook zijn wij nog op zoek naar vrijwilligers om te helpen bij het knutselen, het leiden van groepjes kinderen en de tieneravond. Mocht u iemand weten, dan horen wij het graag. Zij kunnen contact opnemen via dit mailadres of door een bericht te sturen naar 06-16133400.

We hopen veel kinderen en tieners te kunnen bereiken met het evangelie.
Zou u met ons mee willen bidden dat het gezegend mag worden?

datum en tijdstip 27-10-2024 om 10:00 uur

datum en tijdstip 27-10-2024 om 19:00 uur